
Za par dana manji troškovi priključka na gas za 100.000 dinara
Premijerka Ana Brnabić kaže da će za nekoliko dana biti smanjeni troškovi priključka na gas za oko 100.000 dinara po domaćinstvu.

Premijerka Ana Brnabić kaže da će za nekoliko dana biti smanjeni troškovi priključka na gas za oko 100.000 dinara po domaćinstvu.

Predstavnici štrajkačkog odbora nekoliko reprezentativnih sindikata železničara najavilo je danas da će organizovati generalni štrjk, ukoliko im hitno ne budu omogućen dijalog s predstavnicima Vlade Srbije da bi se rešio njihov problem sa malom cenom rada, odnosno kolektivnim ugovorima, i s bezbednošću na radu.

Ugovori o izgradnji 133 stana za izbeglice iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine potpisani su danas u Beogradu.

Skok cene sirove nafte je znatno povećao troškove u lancu prerade nafte i distribucije derivata, tako da su prosečne maloprodajne cene sve tri vrste goriva u Srbiji prethodne nedelje povećane za oko dinar po litri.

Vlada Srbije na današnjoj sednici dala je saglasnost na povećanje cene putarina, u proseku za 1,8 odsto.

Iako pevači skoro godinu dana ne nastupaju zbog pandemije kovida 19, čim se late mikrofona, na novu tezgu neće moći bez ugovora sa vlasnicima restorana, jer je vlada verifikovala Kolektivni ugovor za njihovo radno angažovanje, po kome gazde moraju da im isplate bar minimalac za mesec dana rada, saznaje "Blic Biznis".

Kompanija Sloboda AD iz Čačka kupila je za 47,5 miliona dinara deo imovine preduzeća Sloboda aparati u stečaju, objavila je Agencija za licenciranje stečajnih upravnika. Imovina je kupljena po početnoj ceni, a nalazi se u selu Pridvorica.

Većina radnika u Fabrici reznog alata (FRA) u Čačku obustavila je rad zbog neisplaćene dve poslednje zarade, rekao je danas agenciji Beta predsednik Industrijskog sindikata u toj fabrici Dušan čelić.

Savez poljoprivrednih proizvođača Zapadne Srbije uputio je otvoreno pismo Vladi Republike Srbije, premijerki Ani Brnabić i Ministarstvu poljoprivrede šumarstva i vodoprivrede u kome postavljaju pitanje zašto srpski malinari i kupinari i dalje ne dobijaju zaradu kakvu zaslužuju.

Električna energija od danas je skuplja za 3,4 odsto. Domaćinstva će utrošeni kilovat sat od danas plaćati po ceni od 7,867 dinara, bez poreza i taksi. Međutim, već će januarski računi, koji još nisu stigli na adrese građana, biti uvećani na ime višestrukog poskupljenja jedne naknade.

Zbog redovnog usklađivanja akciza, paklica cigareta će definitivno biti skuplja od februara tačno za 10 dinara.

"Prevoznici u drumskom saobraćaju dobiće 600 evra po autobusu u narednih šest meseci", izjavio je predsednik Srbije Aleksandar Vučić govoreći o sektorskoj podršci.

Svaki preduzetnik i radnik zaposlen u mikro i malim preduzećima primiće ukupno po 48.000 dinara, što je jedna od mera novog paketa podrške privredi u borbi protiv posledica pandemije. Država će, naime, radnicima isplatiti tri puta po 50 odsto minimalne zarade.

"U inovacionom centru u Guči, nekadašnjem Centru za krompir, proizvedeno je elitno seme krompira, pa će tako već dogodine prvi put u istoriji na oko 50 hektara zemlje nići elitno seme stvoreno u Srbiji", izjavio je za Novosti Zoran Broćić, profesor Poljoprivrednog fakulteta iz Beograda koji je vodio projekat u Centru.

Četiri meseca nakon što je država krenula u "borbu" sa 100.000 frilensera u Srbiji, ne stišava se priča oko namere Poreske uprave da im retroaktivno naplati porez, i malih "privrednika" s druge strane, koji traže da se naplata na planirani način obustavi.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić izjavio je danas da frilenseri mogu da prete "rušenjem institucija i sajtova" ali da će porez morati da plate.

Predsednik Republike Srbije Aleksandar Vučić prisustvovao je danas svečanosti povodom puštanja u rad panoramske gondole na Zlatiboru, koja povezuje centar Zlatibora i najviši planinski vrh Tornik preko Ribničkog jezera, u dužini od devet kilometara. Gradnja gondole je počela 2016. godine, a investicija je vredna oko 13 miliona evra.

U Srbiji će od januara 2021. godine penzije biti povećane 5,9, odsto, plate u javnom sektoru pet odsto, dok će minimalna zarada biti veća za oko 2.000 dinara, odnosno 6,6 odsto.

Komisija za zaštitu konkurencije utvrdila je da je 11 firmi postiglo dogovor kojim su neposredno utvrdili prodajne cene usluga tehničkog pregleda vozila.

Restorani i kafići će 31. decembra. i 1. januara raditi do 18 sati, prehrambeni objekti do 20, odlučeno je na današnjoj sednici Kriznog štaba, prenosi RTS.